امروز ، سرویس پک شماره ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ ، تایید شد ! چندین روز پیش ، آپدیتی با عنوان سرویس پک ۱ در وبسایت های مختلفی عرضه شد که نیاز به بررسی و تایید داشت. تیم پويان دانلود بررسی های لازم را انجام داد و تایید این نسخه را به اطلاع کاربران و همخوانی کامل و دقیق آن با نسخه قرار گرفته در سایت مایکروسافت را اعلام می دارد. توضیحات کامل نصب و شرایط نصب این آپدیت برای ویندوزهای ۷ شما ، در ادامه مطلب به طور کامل و قدم به قدم نوشته شده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت تایید شده و سالم را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|این نسخه ، تنها سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ بوده و شامل خود ویندوز نمی شود|

 

source دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM توضیحات : بسته به ویندوز خود که ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی می باشد ، آپدیت مربوطه را دانلود نمایید. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، با یک فایل اجرایی Exe مواجه خواهید شد. دقت داشته باشید که برای نصب این سرویس پک ، ابتدا باید تمامی نسخه های بتا و آزمایشی سرویس پک ۱ را که قبلا دانلود نموده اید را حتما از سیستم خود به طور کامل حذف نمایید. پس از حذف تمامی نسخه های آزمایشی و داشتن یک سیستم عامل سالم ، به نصب این سرویس پک ۱ بپردازید. دقت داشته باشید که نسخه ویندوز همراه با سرویس پک ۱ عرضه نشده است. یعنی اینکه برای نصب سرویس پک ۱ ، شما باید حتما ویندوز ۷ را از قبل نصب شده بر روی سیستم خود داشته باشید. پس از نصب آپدیت ، سیستم خود را ریستارت نمایید و لذت ببرید. تمامی فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت استفاده کافی را ببرید.

 

download دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM دانلود سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ ۳۲-بیتی :

 

دانلود پارت اول:               Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت دوم:               Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت سوم:             Mediafire     Rapidshare     Direct Link

 

download دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM دانلود سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ ۶۴-بیتی و ویندوز سرور ۲۰۰۸ نسخه R2 :

 

دانلود پارت اول:               Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت دوم:               Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت سوم:             Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت چهارم:           Mediafire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت پنجم:             Mediafire     Rapidshare     Direct Link

 



سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبلاگ پويان دانلود برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

                            به همراه دانلود با لینک مستقیم برای اولین بار در وبسایت های ایرانی

 

 

دانلود پارت ۱ :    Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون سرویس پک ۱ را در یک DVD اوریجینال همراه با پکیج شیک از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه ، دارا بودن خاصیت Recovery Mode برای نسخه های ۶۴ بیتی نیز می باشد. دقت داشته باشید که برای نصب نسخه اولیه ویندوز ( بدون داشتن نسخه قبلی ویندوز برای آپگرید) شما تنها می توانید از نسخه های ۳۲ بیتی استفاده کنید. ولی اگر شما ویندوز ۶۴بیتی از گذشته داشته باشید و بخواهید آن را آپگرید نمایید ، می توانید از گزینه های ۶۴بیتی موجود در این مجموعه نیز استفاده کنید. بنابراین از نصب ویندوز بر اساس نسخه ۶۴بیتی خودداری نموده و تنها برای آپدیت کردن ویندوز استفاده کنید.

 

source دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی دی وی دی بوت شود. سپس در منوی مورد نظر ، شما می توانید به نصب نسخه جدید ویندوز و یا آپدیت نسخه پیشین ویندوز خود بپردازید. برای آپدیت نسخه پیشین ، به بخش Recovery Mode مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که این مجموعه تنها دارای قابلیت ۶۴بیتی برای بخش Recovery Mode بوده و برای نصب نسخه کامل ویندوز ، تنها نسخه ۳۲بیتی موجود می باشد. همچنین می توانید نسخه ۳۲ بیتی خود را نیز از طریق Recovery Mode آپدیت نمایید. پس از اتمام نصب ویندوز ، در دی وی دی خود به فولدر Tools مراجعه نمایید و برای فعال سازی ویندوز خود اقدام کنید. دقت داشته باشید برای نسخه Enterprise باید از mini-KMS Activator (1.072 by WZor) برای فعال سازی ویندوز خود استفاده نمایید و برای سایر نسخه ها از Windows Loader (1.9.5 by Daz) برای فعال سازی ویندوز خود استفاده نمایید. روش نصب و کرک ویندوز تست شده و سالم می باشد . تیم پويان دانلود امیدوار است از این ویندوز بی نظیر ، نهایت استفاده را ببرید.

 

caution دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:



براي ورود به چت روم روي عكس پويان چت كليك كنيد.
 
 
براي ورود به فتو شاپ انلاين روي عكس پويان فتوشاپ كليك كنيد.
  
 

خوب اميد وارم لذت كافي را ببريد.



 

با این برنامه بی نظیر می توانید انواع اشکال هندسی را طراحی کنید. یکی از ویژگی های بارز آن قابلیت متحرک بودن اشکال می باشد, بدین صورت که شما در حین انتخاب شکل هندسی مورد نظر می توانید زوایا و اندازه شکل را به صورت دلخواه تغییر دهید.

 

efofex  طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EAT

 

 

 

 

password  طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EATپسورد فایل: www.downloadha.com

download  طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EATلینک دانلود – ۱۳٫۵ مگابایت | لینک کمکی

 

 



برای ديدن به ادامه مطلب برويد.

1.شاهين نجفي هزيون



ادامه مطلب ...


 

TweakNow WinSecret یک نرم افزار قدرتمند در ضمینه پیکربندی و ایجاد تغییرات مخفی در ویندوز برای داشتن ویندوز سریع تر و روان تر می باشد. توسط این نرم افزار قادرید تا تغییرات دلخواه خود را در جای جای ویندوزتان اعمال کنید . امیدواریم از این نرم افزار استفاده کافی ببرید.

 

TweakNow WinSecret پیکربندی و بهینه سازی آسان ویندوز با TweakNow WinSecret 2011 3.3.1

 

 

 

password پیکربندی و بهینه سازی آسان ویندوز با TweakNow WinSecret 2011 3.3.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download پیکربندی و بهینه سازی آسان ویندوز با TweakNow WinSecret 2011 3.3.1 لینک دانلود – 5.7 مگابایت | لینک کمکی

 



WinMend Registry Cleaner نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. استفاده از این نرم افزار مفید و کاربردی را به شما عزیزان در دانلودها توصیه می کنیم.

 

WinMend Registry Cleaner بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.6.0

 

 

 

password بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.6.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.6.0 لینک دانلود – 2.4 مگابایت | لینک کمکی

 



 

History Sweeper نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

History Sweeper پاک سازی کامل ردپاها در ویندوز با History Sweeper 3.24

 

 

 

password پاک سازی کامل ردپاها در ویندوز با History Sweeper 3.24پسورد فایل: www.downloadha.com

download پاک سازی کامل ردپاها در ویندوز با History Sweeper 3.24 لینک دانلود – 330 کیلوبایت | لینک کمکی

 



 

TuneUp Utilities v10.0.4010.20 می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

TuneUp Utilities بهينه سازي قدرتمند ويندوز با TuneUp Utilities v10.0.4010.20 قابل حمل

 

 

 

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.
تنظیم موتور توربو نرم افزار امکانی را فراهم می سازد تا تقویت ویندوز را در یک عملکرد فوری، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید انجام گیرد. زمانی که از این امکان نرم افزار بهره می برید، تجزیه و تحلیل و انجام وظایف در پشت زمینه ویندوز انجام می شوند تا مزاحم کار شما نشود. در حقیقت نرم افزار به گونه ای عمل می کند تا اگر به حافظه نیاز دارید و یا پردازشی انجام می دهید سرعت کار شما را پایین نیاورده و در زمان بیکاری سیستم از منابع سیستمی استفاده می کند.

 

امکانات نرم افزار:
نگهداری سیستم
یکپارچه سازی هارد دیسک با تکنولوژی پیشرفته
حذف shortcut های خراب
یکپارچه سازی رجیستری
تمیز کردن رجیستری
افزایش کارایی
تنظیمات زنده بهینه سازی
خالی کردن فضای دیسک
پیکربندی و تنظیم زمان اجرای سیستم
نمایش و حذف برنامه ها
رفع مشکل
بازیابی اطلاعات پاک شده
بررسی دیسک سخت برای رفع اشتباهات
مدیریت برنامه های در حال اجرا
سفارشی کردن ویندوز
شخصی سازی ظاهر ویندوز
تغییر تنظیمات ویندوز
توابع اضافی
نمایش گزارش بهینه سازی
بازگرداندن تغییرات به حالت اول
به روز رسانی
نمایش اطلاعات سیستم
پاک کردن همیشگی داده ها
ویرایش رجیستری

 

 

password بهينه سازي قدرتمند ويندوز با TuneUp Utilities v10.0.4010.20 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download بهينه سازي قدرتمند ويندوز با TuneUp Utilities v10.0.4010.20 قابل حمل لینک دانلود – 27 مگابایت | لینک کمکی

 



 

توسط این نرم افزار می توانید خطاها و ایرادهای موجود در ویندوز را که ممکن است در اثر استفاده یا نصب سایر نرم افزار ها، اتفاق افتاده باشد، به آسانی ترمیم نمایید. بدون نیاز به نصب مجدد سیستم عامل می تونید آن را مجددا بازگردانید و به روند کارها سرعت ببخشید. امیدواریم از این نرم افزار مفید استفاده لازم را ببرید.

 

XP Repair Pro برطرف سازی مشکلات ویندوز با نرم افزار XP Repair Pro 4.1.0

 

 

 

password برطرف سازی مشکلات ویندوز با نرم افزار XP Repair Pro 4.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download برطرف سازی مشکلات ویندوز با نرم افزار XP Repair Pro 4.1.0 لینک دانلود – 5.8 مگابایت | لینک کمکی

 



دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1938
بازدید دیروز : 1501
بازدید هفته : 5325
بازدید ماه : 5204
بازدید کل : 336672
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online