Ashampoo Registry Cleaner نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

Ashampoo Registry Cleaner پاک سازی و بهینه سازی رجیستری با Ashampoo Registry Cleaner 1.0

 

 

 

password پاک سازی و بهینه سازی رجیستری با Ashampoo Registry Cleaner 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download پاک سازی و بهینه سازی رجیستری با Ashampoo Registry Cleaner 1.0 لینک دانلود – 13.7 مگابایت | لینک کمکی

 



WinZip Registry Optimizer  نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

WinZip Registry Optimizer بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinZip Registry Optimizer 1.0

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Registry Optimizer:
امکان اسکن کامل رجیستری کامپیوتر
پاک سازی و تعمیر خطاهای رجستری و حفاظت از کامپیوتر از فریز شدن و هنگ کردن
قابلیت بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری
اجرای سریع برنامه های کامپیوتر
قابلیت پاک سازی تاریخچه کامپیوتر

 

password بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinZip Registry Optimizer 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinZip Registry Optimizer 1.0 لینک دانلود – 18.4 مگابایت | لینک کمکی

 



بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد. بهینه سازی مستلزم استفاده از نرم افزارهای کاربردی موجود در این زمینه است و نرم افزاری با نام  WinTools.net Ultimateمی تواند با امکاناتی که  دارد بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. شاید مهم ترین قابلیت این نرم افزار را بتوان در حجم بسیار مناسب و پائین آن نسبت به قابلیت هایش خلاصه نمود. حجمی معادل حدود ۲ مگابایت ارزش آزمایش را حتما دارد. اما قابلیت هایی که در همین حجم پائین هم نهفته باعث خواهد شد تا بالاترین کارآیی برای سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشد. پاکسازی رجیستری ، پاک سازی هارد دیسک از فایل های اضافی ، پاک کردن نرم افزارهای کاربردی که بدون استفاده مانده اند و هزاران فایل را با خود کپی نموده اند ، ویرایش نرم افزارهایی که در هنگام اجرای ویندوز در StartUp اجرا می شوند ، مانیتورینگ لحظه به لحظه هارددیسک و همچنین حافظه رم ، بهینه سازی کانکشن ها برای برقراری ارتباطی سریعتر با دنیای مجازی اینرنت و … از جمله مهم ترین امکانات WinTools.Net به شمار می رود. استفاده بسیار آسان از نرم افزار که در کنار یک واسط کاربری ساده فراهم شده است باعث خواهد شد تا حتی کاربرانی که به صورت مبتدی از رایانه استفاده می کنند بتوانند از تمامی قابلیت های این ابزار بهره مند شوند.

 

WinTools net Ultimate مجموعه قدرتمند ابزارهای بهینه سازی به نام WinTools.net Ultimate 11.1.1

 

 

 

password مجموعه قدرتمند ابزارهای بهینه سازی به نام WinTools.net Ultimate 11.1.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه قدرتمند ابزارهای بهینه سازی به نام WinTools.net Ultimate 11.1.1 لینک دانلود – 2.1 مگابایت | لینک کمکی

 



GameHike نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از GameHike تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .

 

GameHike اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011

 

 

 

password اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011 لینک دانلود – 1.8 مگابایت | لینک کمکی

 



رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید.

 

Registry Help Pro بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Help Pro 1.76

 

 

 

password بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Help Pro 1.76پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Help Pro 1.76 لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی

 



سیستم عامل هنگام ذخیره ی فایل ها بر روی دیسک سخت کامپیوتر اولین فضای خالی که پیدا کند فایل را در آنجا ذخیره کرده و ادامه ی فایل را در فضای خالی بعدی ذخیره خواهد کرد. بدین ترتیب قسمت های مختلف یک فایل در مکان های متفاوتی بایگانی می شوند. برای فراخوانی و باز کردن یک فایل هد خواندن / نوشتن مجبور خواهد بود آن را در مکان های مختلف جستجو و بازیابی کند که این عمل زمان گیر است. در این حالت می گوییم که دیسک پراکنده (Fragment) شده است. پراکندگی دیسک سبب کاهش کارایی کامپیوتر می شود. به طور مثال فرض کنید ما پازل بهم ریخته ای داریم (Fragment) و می خواهیم پازل را درست کنیم. در واقع درست چیدن پازل را (Defragment) می گویند. برای رفع این مشکل باید فایل های موجود در روی دیسک را یکپارچه کرد. به عبارت دیگر قسمت های مختلف یک فایل را در کنار هم جمع آوری نمود به این عمل یکپارچه سازی دیسک (Defragment) می گویند. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که برای یکپارچه سازی دیسک مورد استفاده قرار میگیرد. Puran Defrag نرم افزار بسیار خوبی در زمینه یکپارچه سازی دیسک سخت کامپیوتر میباشد. این نرم افزار محصول شرکت puransoftware بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای بهینه سازی سیستم از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. یکپارچه سازی دیسک به دلیل افزایش سرعت دستیابی به فایل، کارایی کامپیوتر را نیز افزایش می دهد و همچنین به ویندوز کمک می کند. این نرم افزار از محیط ساده ای برخوردار است و کار با ان بسیار اسان می باشد. بعلاوه از این نرم افزار میتوان به عنوان جایگزین برنامه اصلی Disk Defragmenter ویندوز استفاده نمود.

 

Puran Defrag یکپارچه سازی دیسک با نرم افزار Puran Defrag 7.2

 

 

 

password یکپارچه سازی دیسک با نرم افزار Puran Defrag 7.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download یکپارچه سازی دیسک با نرم افزار Puran Defrag 7.2 لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

 



Tweak-7 نرم افزاری جهت بهینه سازی ویندوز ۷ می باشد. تفاوت اصلی این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای مشابه سرعت بالا در پاکسازی رجیستری می باشد ضمنا سرعت یکپارچه سازی درایو ها نیز فوق العاده است. این نرم افزار با کارایی بسیار آسان و راحت سرعت ویندوز ۷ شما افزایش داده امکاناتی از قبیل تنظیم سخت افزار و تنظیمات شبکه را در اختیار شما قرار می دهد.در این برنامه برای مدیریت آیکون های دسکتاپ و غیر از آنها به آیکون های دلخواه و همچنین غیر فعال کردن ابزار Desktop Cleanup در ویندوز تعبیه شده است.

 

Tweak 7 بهینه سازی و پیکربندی ویندوز 7 با Tweak 7 1.0 Build 1065

 

 

ویزگی های کلیدی Tweak-7:
بهبودبخشیدن حافظه پنهان cpu و بالا رفتن قدرت اشتراکات.
بهبود بخشیدن به وقتی که برنامه با یکدیگر سوییچ می شوند.
تغییر چندین رفتار مربوط به شروع خودکار Tweak-7
چندین تغییرات جزیی برای رابط میانجی.
کنترل نرم افزارها وفایلهای Start-up ویندوز.
System Backup گرفتن BackUp از تنظیمان ویندوز.
گذاشتن Timer برای خاموش کردن سیستم.
Pop-Up Blockerبرای جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی.
Internet Cache Analyzer تامین امنیت اینترنتی با پاکسازی Cache اینترنت.
Password Generator برای تولید پسوردهای گوناگون.
Folder Protector قفل گذاری روی پوشه ها.
Folder Drive ساخت درایو مجازی , File Shredder.

 

password بهینه سازی و پیکربندی ویندوز 7 با Tweak 7 1.0 Build 1065پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و پیکربندی ویندوز 7 با Tweak 7 1.0 Build 1065 لینک دانلود – 32 مگابایت | لینک کمکی

 



Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 نام یکی از این برنامه ها می باشد که به وسیله ی آن خواهید توانست به سادگی هرچه تمام تر از اطلاعات مهم خود بک آپ هایی منظم تهیه کرده و امنیت حفاظت از اطلاعات تان را تامین کنید . این نرم افزار با تهیه خودکار بک آپ  از داده ها و ذخیره سازی آنها بر روی حافظه های مختلف نظیر هارددیسک ، فلش مموری ، شبکه و سایر حافظه های قابل حمل خیال شما را بابت پایداری اطلاعات مهم تان آسوده می سازد . محیط کاربرپسند Bamboo File Sync and Backup و استفاده کاربری بسیار آسان آن به هر کاربری این امکان را می دهد تا از داده های خود بک آپ گرفته و آنها را ذخیره سازد . این نرم افزار که از حجم نسبتا پایینی برخوردار است قابلیت نصب بر روی ویندوز های XP ، ویستا و سون را داراست .

 

Bamboo File Sync and Backup تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات با Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 همراه با نسخه قابل حمل

 

 

password تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات با Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 همراه با نسخه قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات با Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 همراه با نسخه قابل حمل لینک دانلود نسخه اصلی – 3 مگابایت | لینک کمکی

download تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات با Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 همراه با نسخه قابل حمل لینک دانلود نسخه قابل حمل – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 



GameSave Manager نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی از سیو های بازی های PC خود بک آپ گرفته ، آن ها را انتقال داده و یا با سایر دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار عاری از هرگونه Spyware بوده و به صورت خودکار آپدیت می شود. همچنین در صورت پشتیبانی نکردن از بازی دلخواهتان ، قادر به اضافه کردن آن با استفاده از تنظیمان موجود در نرم افزار می باشید.

 

GameSave Manager پشتیبان گرفتن از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Final

 

 

 

password پشتیبان گرفتن از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پشتیبان گرفتن از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Final لینک دانلود – 8.6 مگابایت | لینک کمکی

 



هر فردی که سیستم عامل خود را از XP یا Vista به ۷ ارتفاء می دهد، باید از که امکان انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر را فراهم می سازد، استفاده کند. (Easy Transfer در ویندوز ۷ وجود دارد) در نسخه جدید Easy Transfer قابلیت مدیریت فایل نیز وجود داشته که با استفاده از آن می توان فایل های مورد نیاز جهت کپی را انتخاب کرد. Easy Transfer یک ابزار انتقال اطلاعات رایگان بوده و گزارشی از تمامی مواردی که نمی تواند کپی کند را در اختیار تان قرار می دهد. یک مورد ناراحت کننده وجود دارد و آن هم این است که Easy Transfer نمی تواند برنامه های نصب شده را انقال دهد. برای برقراری یک ارتباط PC-to-PC به یک کابل Easy Transfer  نیاز خواهید داشت. از دیگر روش های انتقال می توان به فلش درایو USB، هارد دیسک اکسترنال یا ارتباط شبکه اشاره کرد.

 

Windows Easy Transfer to Windows 7 انتقال اطلاعات از ویندوز های قدیمی به ویندوز 7 با Windows Easy Transfer to Windows 7

 

 

password انتقال اطلاعات از ویندوز های قدیمی به ویندوز 7 با Windows Easy Transfer to Windows 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download انتقال اطلاعات از ویندوز های قدیمی به ویندوز 7 با Windows Easy Transfer to Windows 7لینک دانلود – 57.3 مگابایت | لینک کمکی

 



دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2084
بازدید دیروز : 1501
بازدید هفته : 5471
بازدید ماه : 5350
بازدید کل : 336818
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online