SpotAuditor نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید .توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email و اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزار های چت اینترنتی مانند ICQ و MSN . پسوردهای FTP , پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها . دادن امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید . علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده , نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود .

 

Nsasoft SpotAuditor مشاهده پسورد هاي ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 4.0.6

 

 

password مشاهده پسورد هاي ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 4.0.6 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده پسورد هاي ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 4.0.6 لینک دانلود – 2.4 مگابایت | لینک کمکی

 



تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۷ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 :

- تبدیل از تمامی نرم افزارهایی که قابلیت پرینت دارند به PDF
- سهولت در تبدیل و استفاده از نرم افزار
- قابلیت ویرایش مستقیم اسناد
- امکان تبدیل به صورت دسته ای فایل ها
- امکان ارسال به پست های الکترونیکی
- امکان قرار دادن Watermrk در اسناد
- حجم مناسب نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و

 

password تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 لینک دانلود – 30.28 مگابایت | لینک کمکی

 



Galcott PDF Converter نرم افزاری کوچک اما کامل است که این امکان را به شما می دهد تا فایلهای PDF خود را به یکی از فرمت های قابل اجرا در نرم افزارهای Word ، Excel PowerPoint ، WordPerfect و همچنین فرمت TXT تبدیل نمایید . دیگر قابلیت Galcott PDF Converter که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد امکان تبدیل فایلهای تصویری JPG و GIF ، BMP ، PNG ، TIF ، WMF ، EMF به فرمت PDF است . همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار عکس های موجود در یک کتاب الکترونیک را استخراج کرده و به صورت جداگانه آنها را ذخیره نمایید .

 

Galcott PDF Converter v3.01 تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01

 

 

password تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01لینک دانلود – 6.55 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار All to Pdf Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل دسته ای اسناد به پی دی اف محصول شرکت Okdo Software می باشد. فقط کافیست فایل هایی که می خواهید تبدیل نمایید را به لیست اضافه کنید سپس "Convert" را کلیک کنید. این نرم افزار فرمت های doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،pdf ،txt ،rtf ،htm ،html ،url ،jpg ،jpeg ،bmp ،gif ،tif ،wmf ،emf ،png ،jp2 ،j2k ،pcx را با سرعت و کیفیت بالا تبدیل می کند. قابلیت تبدیل دسته ای فرمت های گوناگون به یکدیگر، استفاده از برنامه به صورت standalone، سه روش مختلف تبدیل: روش پیش فرض، روش تبدیل بر پایه متن، روش تبدیل بر پایه عکس، تبدیل پی دی اف ها به یک فایل پی دی اف تک با روش تبدیل بر پایه عکس، امکان تبدیل هر صفحه ای از Word و Rtf به یک فایل جداگانه پی دی اف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Okdo All to Pdf Converter تبديل آسان اسناد به پي دي اف با Okdo All to Pdf Converter Professional 4.0

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Okdo All to Pdf Converter Professional:
- استفاده آسان برای تبدیل تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از اضافه کردن کل پوشه برای تبدیل
- عدم نیاز به برنامه Adobe Acrobat
- قابلیت تبدیل فایل های متعدد فرمت های مختلف به پی دی اف
- پشتیبانی از فرمت های doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،pdf ،txt ،rtf ،htm html ،url ،jpg ،jpeg ،bmp ،gif ،tif ،wmf ،emf ،png ،jp2 ،j2k ،pcx
- گرفتن خروجی پی دی اف توسط سه روش: از طریق پیش فرض، از طریق تصویر، از طریق متن
- تبدیل پی دی اف به یک فایل پی دی اف تنها از طریق تصویر
- پشتیبانی از استخراج کارکتر پی دی اف برای تبدیل به یک فایل پی دی اف
- تبدیل هر صفحه از Word/Rtf به یک فایل پی دی اف
- تبدیل تمام صفحات از Word/Rtf به پی دی اف
- پشتیبانی از ادغام هر ورق از یک فایل اکسل برای تبدیل
- تنظیم سایز اندازه صفحه از اکسل برای تطبیق سایز صفحه خروجی
- پشتیبانی از تبدیل همه ی صفحات PowerPoint ،TIFF ،GIF به یک پی دی اف چند صفحه ای
- پشتیبانی از تبدیل هر اسلاید پاورپوینت به یک فایل پی دی اف
- پشتیبانی از ادغام عکس ها به پی دی اف
- ایجاد رمز عبور برای حفاظت
- تنظیم حاشیه صفحه
- انتخاب نام فایل خروجی
- پشتیبانی از تبدیل Docx ،Docm ،Xlsx ،Xlsm ،Pptx ،Pptm of Office 2007/2010 به PDF
- ذخیره فایل های تبدیل شده به لیست
- توانایی لود فایل های ذخیره شده به طور مستقیم به تبدیل
- پشتیبانی از ویندوز Win98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista (x64)/Windows 7
- و …

 

 

password تبديل آسان اسناد به پي دي اف با Okdo All to Pdf Converter Professional 4.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل آسان اسناد به پي دي اف با Okdo All to Pdf Converter Professional 4.0 لینک دانلود – ٨ مگابایت | لینک کمکی



AVS Image Converter v1.3.3 یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

 

AVS Image Converter تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Image Converter v1.3.3 :
پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری
امکان تبدیل همزمان چندین فایل به یکدیگر
سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمتهای تصاویر به یکدیگر
پشتیبانی از تصاویر متحرک برای تبدیل
عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل
قابلیت تغییر دادن اندازه تصاویر بدون افت کیفیت
اضافه کردن افکت های زیبا و متنوع به تصاویر
قابلیت امکان اضافه کردن واترمارک به تصاویر
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

 

password تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3 لینک دانلود – 30 مگابایت | لینک کمکی

 



اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود.  Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن این نرم افزار Balabolka به زبانهای مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

 

Balabolka تبدیل نوشتار به گفتار با Balabolka 2.2.0.499 Final (نسخه قابل حمل)

 

 

password تبدیل نوشتار به گفتار با Balabolka 2.2.0.499 Final (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل نوشتار به گفتار با Balabolka 2.2.0.499 Final (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 6.29 مگابایت | لینک کمکی

 



AVS Image Converter v1.3.3 یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

 

AVS Image Converter تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Image Converter v1.3.3 :
پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری
امکان تبدیل همزمان چندین فایل به یکدیگر
سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمتهای تصاویر به یکدیگر
پشتیبانی از تصاویر متحرک برای تبدیل
عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل
قابلیت تغییر دادن اندازه تصاویر بدون افت کیفیت
اضافه کردن افکت های زیبا و متنوع به تصاویر
قابلیت امکان اضافه کردن واترمارک به تصاویر
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

 

password تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3 لینک دانلود – 30 مگابایت | لینک کمکی

 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2168
بازدید ماه : 14153
بازدید کل : 345621
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online